Omalovánky: Téma Dušičky
Omalovánky k tématu Dušiček, viz článek Dušičky s dětmi: Jak společně vzpomínat a tvořit, Poradce ředitelky MŠ, říjen 2024.
Omalovánky k tématu Dušiček, viz článek Dušičky s dětmi: Jak společně vzpomínat a tvořit, Poradce ředitelky MŠ, říjen 2024.
Aktualizace metodiky o poskytování zdravotních úkonů ve školách.
Leták s informacemi o II. výzvě Šablon OP JAK pro mateřské školy.
Ministerstvo zdravotnictví ČR vydalo stanovisko ke školnímu stravování prostřednictvím Dodatku k příloze č. 1 bodu 2 vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů. Toto stanovisko je určeno primárně pro provozovatele školních jídelen. Stanovisko se zaměřuje na úpravy plnění skupiny Tuk volný a Cukr volný v rámci spotřebního koše.
Metodický průvodce (zapojmevsechny.cz) představuje šest klíčových přístupů pro efektivní práci s dětmi a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: 1) posílení, 2) pobídka, 3) vizuální podpora, 4) sociální příběhy, 5) analýza úkolů a 6) technologicky podporovaná výuka a intervence. Publikace obsahuje příklady dobré praxe, jak efektivně pracovat a dosahovat vytyčených vzdělávacích cílů u dětí a žáků …
Metodika je výstupem Mezirezortní pracovní skupiny pro institucionální stravování. Jde o dokument doporučujícího charakteru, který nabízí školám návod, jakým způsobem dietní stravu zajistit a poskytnout v případě, že je po ní poptávka.
Kompetenční model učitelky MŠ. Dokument obsahuje 3 listy.