Do pilotáže projektu SYPO bylo vybráno padesát škol se začínajícími učiteli

Školy, ve kterých bude příští rok působit alespoň jeden začínající učitel a které měly zájem o profesní podporu při jeho zapojení do praxe, se mohly hlásit do pilotáže Modelu sytému podpory začínajících učitelů aktivity Začínající učitel projektu Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO). Dne 11. 4. 2019 bylo vybráno padesát škol, kterým bude zajištěna pomoc v procesu adaptace začínajícího učitele v prvním či druhém roce praxe. Spolupráce bude probíhat od června 2019 do června 2020. Zapojené školy mimo jiné obdrží Model systému podpory začínajících učitelů s návrhem průběhu a činností adaptačního období, podrobný manuál pilotáže nebo přístup do online prostředí. Budou…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů