Na začátku školního roku nastoupila nová učitelka, je hned po škole. Má dost nereálné představy o celém fungování. Máte s tím někdo zkušenost?

Zaměstnanci Na začátku školního roku nastoupila nová učitelka, je hned po škole. Má dost nereálné představy o celém fungování. Máte s tím někdo zkušenost?

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Irena Zálešáková a poslední změna proběhla před 2 týdny, 5 dny.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2147

    Irena Zálešáková

    Dobrý den,

    nepíšete, v čem má nereálné představy ve fungování MŠ. Pokud je kvalifikovaná, nějakou praxi by již měla mít za sebou.Mohu se pouze domnívat, v čem může být problém. Za ideální považuji nově příchozímu zaměstnanci dát informační materiál, který nové učitelky informuje o chodu školky, režimu, zvláštnostech, apod. To minimalizuje spoustu problémů. Důležité  je věnovat čas osobnímu rozhovoru s novou učitelkou v určitých intervalech a také jí stanovit uvádějící učitelku, která jí s mnohým může pomoci. A v neposlední řadě považuji za důležité naslouchat. Nově příchozí zaměstnanec může být pro školku obohacením svým nezaujatým pohledem a postřehy. Některé jsou realizovatelné,  některé ne. Nicméně rezolutní utnutí a nenaslouchání povede buď k otupění a pasivitě pedagoga nebo k jeho odchodu jinam, kde se bude moci více realizovat. A proč se bát pohledů odjinud, když ve výsledku mohou přispět ke zlepšení chodu MŠ?

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.